Subject: Ed: Kooskõlastamiseks
From: "Kaili Luik" <[email-masked]>
To: "Stella Ilves" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 13:12:18 +0300

Palun registreerida!

Lugupidamisega

Kaili Luik

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Lõuna regionaalosakond

+372 58 366 073

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: Elen Uustal <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 20. mai 2024 10:22
Adressaat: Kaili Luik <[email-masked]>
Teema: Kooskõlastamiseks

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Manuses väikeste veevärkide kontrollikavad.

Lugupidamisega

Elen Uustal

tehnoloog

Jõgeva Veevärk OÜ

+372 53 820 481

[email-masked] <mailto:[email-masked]>